Om jag hade valt rätt så hade det inte vart fel

Idag skedde det där otroligt jobbiga grejen som man bara inte vill ska hända.
Vi hade nationella muntliga... Och skulle disskutera ett ämne som fanns på papret, jag tog utbildning och pinsamt som de va börja jag nästan gråta inför klasskamrat och lärare.

Sedan efter det föll det bara mer och mer... Men att gråta kommer inte hjälpa mig.
När vi väljer vägar här i livet vet vi inte om det är rätt eller fel, men vi vet att vad som än väntar måste vi stå för det.
För det var ju ändå vi som gjorde valet.

Just nu känner jag mig fast kedjad och ju mer jag skrever om resor här på bloggen dest mera känner jag mig som en fånge.
Jag vill resa jorden runt, jag vet att ja kommer göra det. Men när tankarna rullar så känns det som tiden rinner ifrån mig. Tiden fär mig är lika värdefull som pengar är för andra.
jag vill ha den so badly, men aldrig räcker de till.

Kollade in lite sider idag om hur man kan resa billigt och aa det lättaste ...
Ta din ryggsäck ett litet startkapital som räcker till transsport och sen iväg med dig.
Du kommer uppleva en resa med både motgångar men också framgångar. Men vågar man ? nopp eftersom man vet inte om man kommer stå där i spö regn och inte ha någonstans att ta vägen.
Säkert resande, säkra pengar.

Och få ett jobb känns inpresipt helt omöjligt


Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0