Sol och solariet skymtas

Komiskt... Haha nej men jag vill få lite färg och nu banne mig tar jag till drastiska metoder!
Men det behövs inte mer än 10 minuter eftersom färgen kommer direkt på mig! Praktiskt praktiskt att ha ett sådant pigment. Men det är sjukt eftersom mina två syskon är raka motsatsen.
Blogg lusten som ni märker ligger ganska nedåt. Oh ja det är även så för att ja orkar inte skolan eller något som sker just nu.
men fick jobba igår och jag blev as glad! Eftersom det ger pengar och pengar tackar man aldrig nej till.
Så fler jobb dagar tack för då kan man ut åh resa för det vill man ju . Hallå ? haha
Idag ser jag faktiskt fram emot mycket :D
Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0