städastuderastädastuderastädastudera oooh städa och sen studera

godmorgongodmorgon
Vakna av att mamma ville ha upp mig... sug på den. Sträckte upp fingret och somna om. Men hon gav ej upp den jäveln så nu sitter ja här efter ha ätit för stekta bacon.

Kaffe i höger handen och jag ska slå upp första uppsatts dokumentet
Vart är snön föresten!? Jul nästa vecka, och det bästa man kan göra nu är att önska och lyssna på julmusik
Det gör jag nu och det är så mysigt. Home alone soundtracken mysmys

Nä nu ska jag börja denna dag !

Carpe Diem!



Kommentarer
Postat av: Louise

Fin blogg du har! :) hur har din dag varit? kram!

2012-01-09 @ 17:36:44
URL: http://lonik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0