Kick start på veckan°!

Jag vet att många av oss fullkomligt HATAR måndagar ... och det är ju förståligt.
Men det finns ju också vi som inte hatar mångdagar... och det kanske inte är så förståligt för er andra!

Jag vaknade av att ja trodde det blåste, och fick känslan av vinter morgon då det blåser så mkt att man önskar att vad man än skulle göra under dagen var att absolut inte gå ut.
Men när jag kollade ut... ja ni vet nog vad jag såg. Besvikelse besvikelse. Men jag fortsätter att hålla mina tummar och drömmar uppe tills vi får en vit vinter värld.
Jag håller på att förbereda mig mentalt inför den kommande plugg veckan. För det är nämligen så att jag har slut prov i Hotell B om 2 veckor och jag måste få G! Eftersom jag startar upp med Hotell C direkt efter. SÅ fram med vitaminerna och mineralerna för här ska fanemig pluggas.
Sen måste jag skriva 100 ord om mig på spanska, och jag kan säga att nu börjar det rulla frammåt i skrivande form iaf.

Ska först ut och springa en 50 minuters runda, för det är ALDRIG förtidigt att börja på strand kroppen ;)

Kom sedan på att ni har ju ingen aning hur jag ser ut. Jag har presenterat mig men inte visat mig!
Och så kan det inte vara!
Hejsan allihoppa här är jag!




Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0