Skola sen vidare

Bredvid skolan står ett massivt torn och puffar ut massa grå rök...
Om den är nyttig eller inte skiter jag i för det ser giftigt ut! Ska såga ned det och skaffa fram snö . haha
Nä jag är faktiskt trött på det här vädret. Ni måste väl ändå erkänna att hellre snö än det här vädret!

Annars önskar jag mig en riktigt jul av tomten och skippar alla andra presenter över det!
Jag kan ta på mig det ansvaret i år gott folk! Så önska er inte snö, för då får ni inga andra presenter. Jag fixart!

Och ÄNTLIGEN har jag fått mina hår produkter + piller yeeehuu.
Och senare idag kommer ett rese mål! För alla er som vill resa över nyår och få något gött ut av resan!



Carpe Diem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0